Thursday, October 18, 2012

quit while you're ahead...

Good morning! This is my last day in the Big Apple. I'm sure I'm probably crying about it right now. I probably never wanna leave.
I wonder how much shopping I'll have done by now... I guess you will soon see!

Today's post is something I thought I wouldn't post because it is so weird but I figured I should always share my hilarious fails just so you don't think I am alllllways perfect... ;)


This manicure started with good intentions! Lime green glittery goodness!


This is one coat of Orly - Here Comes Trouble, a great glitter from the Pin-Up Collection, over 2 coats of China Glaze - I'm With The Lifeguard, the neon green from the Summer Neons collection.

I love both of these polishes and they pair together really well!
I wore them for a day but then I felt like I should add some more glitter.


I said hey, let's add some more Orly glitter! I slapped on a coat of Orly - Spazmatic.
It didn't really do it for me.

Hey, let's add MORE!


...Still not pretty. The added coat of Milani - Fuchsia Jewel FX didn't make me happy.

Now I had no idea where to go.
For some reason I said to myself, "I bet this will look REALLY good if I made it into a jelly sandwich!"
...Wrong.


Oooooh boy. Someone threw up their easter eggs. Yuck!
China Glaze - Oxygen is the white jelly.

The moral of this story, quit while you're ahead, and enjoy that green glitter without adding a bunch of crap.

See you tomorrow with a live post, so long as I don't spend my entire day sleeping/recovering. Yikes!

19 comments:

  1. Lol- disasticures happen to us all. You were very brave to post yours. Though I don't think it's as bad as you think it is.

    ReplyDelete
  2. Haha oh dear. I think it looked nice with all the other glitter added though - the more glitter the better!

    ReplyDelete
  3. haha! I love that you put up sucha post! I know what u mean by "quit while u r ahead!" have done that a couple of time :D

    ReplyDelete
  4. LOL! Thank you for posting this 'disaster' because it does make me feel better! And it isn't as bad as you think!

    ReplyDelete
  5. lol I've done this a million times. I always think more glitter will help but not always true

    ReplyDelete
  6. hahahaha "someone threw up their easter eggs" cracked me up. I actually like the end product... it's like ugly/pretty which is something that always fascinates me.

    ReplyDelete
  7. The glitter was okay, I think things took a left turn at the jelly sandwich part! Poor easter eggs :( lol!

    ReplyDelete
  8. Haha! I love the way you word things. I've definitely had "damn, I should have quit while I was ahead" moments myself, so I feel your pain! I think I would wear that last one around Easter, though--I never thought to do it like that, but the pastels in the green base look like eggs in a basket with the green grass. Not too horrible!

    ReplyDelete
  9. It's definitely not as bad as you think, but I definitely agree that the white jelly was a bad idea!

    ReplyDelete
  10. Hahaha this is hilarious! I've totally done this before...

    ReplyDelete
  11. haah! good..better...awesome...amazing...bad! :-p but its not that bad really

    ReplyDelete
  12. super pretty *____________*


    <33333

    ___________________________

    natalijayasmina-b.blogspot.com

    ReplyDelete


  13. ارقام شركات نقل العفش بالدمام
    ارخص شركة نقل اثاث بالدمام
    شركة تخزين عفش بالدمام
    شركة تنظيف خزانات بالمدينة المنورة وشقق بالمدينة المنورة شركة غسيل خزانات ومكافحة حشرات بالمدينة المنورة ونقل عفش بالمدينة المنورة مؤسسة صفوة المدينة
    شركة تنظيف خزانات بالمدينة المنورة
    شركة مكافحة حشرات بالمدينة المنورة مؤسسة صفوة المدينة انها الاولى فى مكافحة ورش الحشرات بالمدينة المنورة رش البق رش الصراصير مكافحة النمل الابيض بالمدينة المنورة
    شركة مكافحة حشرات بالمدينة المنورة

    ReplyDelete

  14. شركة نقل عفش واثاث بالدمام ابيات الشرقيه لخدمات نقل العفش والاثاث بالدمام
    شركة نقل عفش بالدمام
    نقل عفش بالخبر
    شركة نقل اثاث الدمام
    نقل عفش الدمام
    نقل عفش بالدمام
    ان اردت نقل عفش منزلك بالدمام ابيات الشرقية من اهم شركات نقل العفش بالدمام والخبر والجبيل والقطيف والاحساء

    ReplyDelete