Thursday, September 26, 2013

31DC2013 - day 26

OMG it is Day 26 of the 31 Day Challenge and I am even doing this post before 11pm at night! I must have had a lot of free time today... Not really. But enough to get this done before the last minute!

The theme for today is Inspired By A Pattern and I decided to do a manicure I have been meaning to do for a long time...


A LEOPARD MANI TO MATCH MY HAIR BRUSH OH YEAH.


I am stupid obsessed with my hair brush. Not only is it beautiful but I just love how it feels. It doesn't rip my hair out and the little balls on the tips of the bristles are actually part of the bristle and don't break off and turn your brush into a scratchy weapon of scalp death.
I love my brush so much I bought backups. Yeah. I got 99 problems and a hairbrush ain't one.
I got mine at Winners and Ross, so check those types of stores for them if you want one.

If the people at Ionika are reading this post I would totally accept free hair brushes as a perk for this kind advertisement. LOL.
(I also have a mini hair straightener from them which I got at Marshall's for only TEN DOLLARS and it is totally awesome too and dual voltage so you can take it to Europe without electrocuting yourself.)

Maybe I should moonlight as a hair blogger, too.  


Back to the nails for a second, I went on a throwback and broke out an old favorite Sally Hansen from when I just started blogging. (Hey it is Thursday! Throwback Thursday! #TBT!)
The base is Sally Hansen Complete Salon Manicure - Trouble Maker.
The leopard was done with Sally Hansen X-treme Wear - Lacey Lilac and some black polish with a dotting tool. 


FIVE MORE DAYS LET'S DO THIS GUYS.

11 comments:

  1. gorgeous!! I love the colours together! makes my black hair brush totally boring! :)

    ReplyDelete
  2. I love this post! the leopard print is fab! I like these colours they work well together :)
    And your hairbrush is cool I want one! lol xx

    ReplyDelete
  3. Awesome! Love the colors - I need that hairbrush!

    ReplyDelete
  4. That is a cool brush and mani! Also, I lol'd:
    "and the little balls on the tips of the bristles are actually part of the bristle and don't break off and turn your brush into a scratchy weapon of scalp death."
    I soooo know that feel. So at the risk of sounding dodgy.. I'm jealous of your balls.

    ReplyDelete
  5. that's one epic hair brush! you are too funny!

    ReplyDelete
  6. togel singapura



    I love this post it very nice and integrating post.I really enjoy to reading this article thanks for sharing this article.

    ReplyDelete